THE BODY SHOP/VITAMIN E HYDRATING TONER



Merhaba,

Sicaktan soguk havalara gectigimiz donemler,kendisi en sevdigim tonik oluyor.Neden mi? Adi ustunde, E vitaminli nemlendirici tonik :  ) Hem temizliyor,hem nemlendiriyor...

Urunun,butun cilt tipleri icin gecerli oldugunu soyluyor ama ben yine de mevsim gecislerinde kullanmayi tercih ediyorum ve cildimin nem ihtiyacina muazzam bir destek veriyor.


Alkolsuz icerigi ve antioksidan koruma saglamasi bir baska ozelligi...Urunun vaadi,tonigin icindeki besleyici sivi ve e vitaminini emen cildin saatler boyunca nemli kalacagi...

Ben bu urunu aksam rutinime dahil ettigim icin gun boyu sagladigi nem konusunda bir yorum yapamam ama yuzumu temizledikten sonra bu tonigi surdugum andan itibaren cildimin nemlendigini gercekten hissediyorum. Kisacasi oldukca memnunum : )

Bu tonigi ilk ciktigi zaman aldigim icin size net fiyatini soyleyemeyecegim ama 70 tl civari diye hatirliyorum.


The Body Shop un cilt bakimi urunlerini kullaniyor musunuz?Sizin favori toniginiz hangisi?


Bir sonra ki yazida gorusmek uzere,kendinize cok iyi bakin...

                                     Sevgiler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder