"MIMLENDIM" : )


                       Merhaba,

             Blogumun ilk "Mim"i sevgili Suslu Sirine'den geldi.Cok cok tesekkur ederim : )



 1. Yalnızken neler izler veya okursun?
 Cogunlukla reklamlari atlamak icin kaydettigim programlari izlerim.Kitap okumak istedigim zaman tarih kitaplarini tercih ediyorum.
2.Kendine ayırdığın zamanlarda ne giyersin ?
 En rahat ev kiyafetlerimi giyerim :)
3.Me-time güzellik ürünlerin nelerdir ?
Bakim yaptigim icin arindirici,nemlendirici,rahatlatici,besleyici urunleri tercih ederim.Bakim rutinlerimi ogrenmek icin youtube kanalima bakabilirsiniz.
4.Aktüel en sevdiğin ojen hangisidir ?
Flormar 412 benim icin tum zamanlarin en sevdigim en pratik ojesi.Rengi 319 a benziyor ama 319 gibi ojeyi surdukten 2 gun sonra oje morarmaya baslamiyor.
5.Kendine ayırdığın vakitte ne yer ne içersin ?
Tamamen ruh halime bagli : ) Meyve,sebze gibi saglikli seyler yiyebilirim veya kendimi cikolataya verebilirim : ) Icecek konusu da yine ruh halime bagli,belki bir kadeh kirmizi sarap,belki de bol tarcinli bir salep : )
 6.Aktüel en sevdiğin mum hangisidir ?
L'occitane in butun mumlarini cok seviyorum.
 7.Yalnızken dışarıda da vakit geçirir misin ?
Yalnizken disari cikip,kendimle vakit gecirebilmem icin ya kafamin cok dolu olmasi lazim yada icimi kemiren birseylerin olmasi lazim.En iyi ihtimalle birine hediye alacaksam yalnizimdir.Aksi halde disarida yalniz vakit gecirmekten hoslanmiyorum...
 8.Tek başına sinemaya film izlemeye gider misin?
Bugune kadar hic tek basima gitmedim,istemedim.Muhtemelen bundan sonra da gitmem :)
 9.En sevdiğin online shop ?
Belirttigi tarihte paketimi kargoya veren butun online alisveris sitelerini cok seviyorum :) Ozellikle Trendyol ve Morhipo ilk tercihim oluyor.
 10.Eklemek istediğin bir şeyler var mı ? Kendine ayırdığın vakitte daha neler yaparsın ?
Kendimle kaldigim zamanlar da yazi yazmayi,sarki soylemeyi severim.Evdeki en rahat koltuga yayilip,patlamis misir veya canim o an ne yemek istiyorsa hazirlayip film izlemek de hosuma gider.Youtube kanalimi actigimdan beri yalnizken video da cekiyorum.Cogunlukla sakin seyler yapmayi seviyorum.

Simdi bende, 
Bence 
Bir guzellik hikayesi 
Alice Makyaj Diyarinda 
Muptezel 
                        Mimliyorum :) 

                                                                     Sevgiler... 




8 yorum :

  1. Aklına ilk gelenlerden biri olmaktan çok gurur duydum canım. Ancak ben bu mimdeki soruları daha önce cevaplamıştım. Loccitane'in mumlarını da ilk fırsatta deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Kismet baska mimlere :) L'occitane iyidir :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Yapmaya çalışacağım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Guzel olacagina suphem yok :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. canım teşekkür ederim, ama yapmıştım bu mimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde mi? :( Blogunuza bakmistim ama demek ki gormemisim.. Insallah bir daha ki sefere :)

      Sil
  6. Bakin msj yaziorm halami gozukmuyor.sizi takip ediyorum.yanls deglll

    YanıtlaSil
  7. Bakin msj yaziorm halami gozukmuyor.sizi takip ediyorum.yanls deglll

    YanıtlaSil