NEUTROGENA TEK ADIMDA MAKYAJ VE YUZ TEMIZLEME JELI


Merhaba,

2015 in ilk yazisi,Neutrogena'nin "Tek adimda makyaj ve yuz temizleme jeli" hakkinda olacak.Yuzumde makyaj olsun olmasin,her aksam bu jeli kullaniyorum.

Findik buyuklugundeki urun,makyajsiz yuzumu cok iyi temizliyor ancak hafif bile olsa allik,pudra varsa o zaman iki findik buyuklugu yeterli oluyor.

Yuzumu ilik suyla islattiktan sonra urunu avucuma alip kopurtuyorum ve yuzume dairesel hareketlerle makyajin ciktigina emin oluncaya kadar uyguluyorum.Emin olduktan sonra yine ilik suyla yuzumu yikiyorum. 


Bu jel,suya dayanikli goz makyajini da temizledigini soyluyor ancak ne yalan soyleyeyim,ben gozumu bu urunle hic temizlemedim.Ben once goz makyajimi temizliyorum,sonra yuzume geciyorum.Yani hepsini ayni anda temizlemekten hoslanmiyorum.Bu yuzden bu konuda yorum yapamayacagim.Ancak jelin yapisi,yikarken ki hissi ve durularken cikan"gicir gicir" sesten cok memnunum :)Ayrica cildimi kurutmadi ve irite etmedi.


Bu urun yagsiz-hipoalerjenik(alerji riskini minumuma indirerek formule edilmis) ve dermatologlar tarafindan test edilmis.Ustelik hassas goz cevresi ve lens kullananlar icin uygun oldugunu soyluyor.

Siz bu urunu kullaniyor musunuz?Kullanmayi dusunur musunuz? :)

Bir sonra ki yazida gorusmek uzere,kendinize cok iyi bakin.

                              Sevgiler....

4 yorum :

  1. Ben seve seve kullanıyorum dediğin gibi makyaj olsa da olmasa da mutlaka kullanıyorum :) Göz makyajını da güzel çıkarıyor ama suya dayanıklı bir ürünle denemedim hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hic denemedim,deneyen varsa muhakkak paylassin :))

      Sil
  2. Selam! Bloğunu henüz keşfettim ve takibe aldım!:)
    Bana da beklerim zeyusanka.blogspot.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Bende sizi takip ediyorum.Sevgiler...

      Sil