KIEHL'S ULTRA FACIAL OIL-FREE LOTION


Merhaba,

Bu aralar cilt bakimina takmis durumundayim.Bu yuzden onumuzdeki gunlerde,kullandigim ve favorilerim arasina girmis cilt bakim urunlerimi bolca sizlerle paylasiyor olacagim.

Bu donem Kiehl's in urunleri,cilt bakimimin onemli bir bolumunu kapliyor.Rutinim icerisine dahil olan urunlerinden son derece memnunum.

Bugun sizlere tanitacagim urunu,normalden yagliya donuk ciltler icin olan losyon kivamindaki yagsiz nemlendiricisi.Ayni zamanda parabensiz,renksiz ve parfumsuz.


Bu urun,benim sabah bakim rutinimin tamamlayicisi.Losyonun rengi,sut-seffaf arasi.Hafif bir yapisi olmasina ragmen elimde gordugunuz miktar tum yuzume rahat rahat yetiyor.


Formulunun yagsiz olmasi,benim gibi karmadan yagliya donuk ciltler icin cok avantajli.Bir ozelligi de,cilt yüzeyindeki sebumu gözle görülür biçimde azaltmaya yardımcı oluyor ve parlamasina engel oluyor.Bu nemlendirici bir kere bile yuzumde sivilce veya herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olmadi.Aksine cildimin nem ihtiyacini cok iyi karsiladi.Sadece yazdan-sonbahara veya kisa giriste nem ihtiyacim biraz daha fazla oldugu icin o gecis doneminde nemlendirici maskelerle destekledim ama onun haricinde nemlendirmesinden cok memnun kaldim.


Ben aldigim zaman iki boyu vardi,125 ml yi almistim ve Nisan ayindan beri kullaniyorum.Simdi uc boyu var;

 75 ml  56 tl  -  125ml  77 tl  -  250 ml  107 tl.

Ne dersiniz?Bu nemlendirici ilginizi cekti mi? Yoksa sizde bu urunumu kullaniyorsunuz? :) Sizin favori nemlendiriciniz hangisi?

Bir sonra ki yazida gorusmek uzere,kendinize cok iyi bakin.

                          Sevgiler...



2 yorum :

  1. Merhaba Makyaj Tavsiyem Blog keşif etkinliğinden geliyorum :)
    Blogunuzu takibe aldım.Benim blogumda da blog takip etkinliğim var beklerim :)
    http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/10/bloglar-dayanismasi-blog-takip-etkinligi.html

    YanıtlaSil