FAVORI MAKYAJ MALZEMELERIM -2014-


Merhaba,

Butun bir sene boyunca kullandigim ten ve goz urunlerinin arasindan en cok sevdigim,en cok kullandigim urunlerin yazisini yazarak,yilin ozetini cikarmak istedim.Sevdigim ve cok kullandigim urunler bu kadar degil elbette ama dedigim gibi yilin ozetini yapiyorum ve abartmamaya calistim : )



Maybelline


Benefit Erase Paste: Uykumu alamadigim,uyuyamadigim veya goz altlarimin cok mor oldugu gunlerde tek kurtaricim.Her gun kullanildiginda,goz altinizi kurutabiliyor bu yuzden iyi bir nemlemdirici ile kullanmanizi tavsiye ederim.(Ben Kiehl's avokadolu goz kremini kullaniyorum.)

Wet n Wild Cover All Concealer Palette: Yanima cok fazla makyaj malzemesi alamayacagim anlarda bu 4 islevli urun cok isime yariyor.Pembe renkle goz alti morluklarimi,yesil renkle sivilcelerimi ve kizarikliklarimi dengeliyorum.Sari-turuncu renkle,kapatmak istedigim yerleri kapatiyorum ve gumus renklede yuzumu aydinlatiyorum.

Maybelline Affitinitone: Orta ortuculukte olan bu kapaticiyi,kaliciligi ve goz altlarimda birikme yapmamasi ile basarili buluyorum.

Garnier BB Cream: Hafif yapili,azdan biraz daha fazla kapaticiliga sahip,rengi cildime birebir uyumlu,karma-yagli cildimde sivilce yapmiyor.E daha ne olsun : )


Rimmel London

Essence Soo Glow: Yuzunuze surdukten hemen sonra kremden pudraya donusen bir aydinlaticidir kendisi.Sim icermedigi icin gunluk makyajimda cok dogal duruyor.

Rimmel London Scandaleyes Goz Kalemi(Nude): Gozlerimin daha aydinlik ve daha saglikli gorunmesini istedigim zamanlar kullaniyorum.Ten rengi bir kalem oldugu icin cok dogal duruyor.

The Balm Put a A Lid On It: Benim gibi yagli goz kapaklariniz varsa muhakkak almaniz gereken bir urun.Bu bazla tanismadan once elim farlara hic gitmiyordu cunku bir saate kalmadan ince bir cizgi haline geliyordu.Simdi sabah yaptigim goz makyajim,aksam eve geldigimde sanki yeni yapmisim gibi duruyor.

Maybelline The Rocket Volum Express: Benim maskaradan beklentim,kirpiklerimi tek tek ayirip dolgunlastirmasidir.Bu maskara da bunlari fazlasiyla yerine getiriyor.Hayatimin maskarasi diyebilirim.

The Balm Bahama Mama: Kontur yapmak icin kullandigim bu mat pudrayi,turuncu olmadigi ve saatler sonra camur gibi durmadigi icin cok seviyorum.

The Balm Hot Mama: Neredeyse yaptigim her makyajla mukemmel uyumu sayesinde ,her gun elimin gittigi ve seyahate giderken yanima aldigim tek allik oldu.Icinde hafif isiltilari olan pembe-seftali renkli bu allik cok saglikli bir gorunum sagliyor.

Mua

Mua Immaculate Collection: Renkli ve simli makyaj yapmak istedigimde elim once bu palete gider.Icinde birbirinden farkli renkte 24 tane far var ve hepsi de birbirinden guzel.Ustelik pigment oranlari da cok iyi.

The Balm Meet Matt(e) Nude: Ozel gunler ve yaz aksamlari haricinde isiltili goz makyaji yapmayi sevmeyen biri olarak,mat renklerden olusan bu palet gunluk makyajimin demirbasi.Yapisini,uygulamadaki kolayligini cok seviyorum.



Iste benim, 2014 senesi "favori makyaj malzemelerim". Her gun dudak kalemi,ruj,fondoten kullanan biri olmadigim icin gercekci olmak adina onlari eklemedim.Sadece yazisini yazdigim ve gercekten bayilarak kullandigim Wet n Wild Bare it all ruju var.Onun haricinde iclerinde henuz "favorim" diyebilecegim bir urun yok.

2014 senesinin son  yazisini okudunuz : )

2014 hem benim icin hem de Turkiye icin iyi gecmediginden dolayi,bitsin diye gunleri saatleri sayiyorum ama 2015 in onceki seneleri her anlamda aratmayacak bir yil olmasini da diliyorum.Herkesin hayalini gerceklestirebildigi,sevdiklerimiz ve ailelerimizle birlikte huzurlu,mutlu,en onemlisi saglikli bir yil olsun!

Bir sonraki yazida gorusmek uzere,kendinize cok coook iyi bakin.

                                                                  Sevgiler...

2 yorum :

  1. Güzel dileklerin inşallah kabul olur, maalesef 2014 benim için de kötü bir yıldı ancak 2015 için umudum var :) Essence So Glow 'u ilk defa görüyorum. Mağazalarda görseydim kesinlikle alırdım. Hepsini güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) Essence soo glow u Turkiyeden almadim.3 gun once Gratise gittigimde Essence standinda gormedim,dolayisiyla Turkiyeye gelip gelmedigi ile ilgili bilgim yok.. Mutlu yillar..Sevgiler...

      Sil