ESSENCE LASH PRINCESS VOLUME MASKARA


Merhaba,
Bir once ki yazimda bu maskaradan ve diger Essence urunlerinden bahsetmistim.Eger okumadiysaniz buraya tiklayarak okuyabilirsiniz. Sadece aldigim urunleri tanittigim icin performanslari hakkinda bir fikrim yoktu.Taaa ki bu maskarayi 4 gun arka arkaya kullanana kadar…O kadari da gercekten yetti.Neden mi???

IMG_4569IMG_4570

Bu maskarayi ilk kullandigimda kirpiklerimi tek tek ayirmasini,uzatmasini ve dolgunlastirmasindan cok memnun kalmistim ve bu kadar uygun fiyatli bir urunden bu kadar iyi bir netice alacagimi hic tahmin etmemistim.Gecen hafta 4 gunluk bir seyahata ciktim ve memnun oldugum icin yanima bu maskarayi aldim.Seyahatin ilk 2 gununde bir sorun olmadi ancak 3.gun kirpik diplerim fena halde kasinmaya basladi…Ertesi gun eve donecegim icin 4.gunde bu maskarayi kullandim ve yine ayni kasinma oldu.Oncelikle sunu belirtiyim,gittigim yerin havasi suyu tertemiz mis gibiydi ..Belki de o dokunmustur Smile Bu yuzden rimeli kullanmaya ara verdim.Performansindan memnun kalsam da kirpik diplerimin kasinmasi ugruna kullanmayacagim.Urune kara leke surmek istemem.Benim alerjik ve hassas yapima dokunmus olabilir.Icinizde bu urunu daha once kullanan var mi?Boyle bir sorun yasadiniz mi?Bu maskarayla ilgili gorusleriniz neler? Benimle paylasirsaniz cok sevinirim…
Beni bu yaziyla kesfettiyseniz,once bloguma sonra youtube kanalima ugramayi ve abone olmayi unutmayin. Kendinize cok iyi bakin.Gorusmek uzere Smile

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder