ESSENCE ALISVERISIM


Merhaba,

Aslinda yazisini yazmaya gec kaldigim bir alisveris oldugunun farkindayim ama kismet buguneymis diyerek yirtmaya calisiyorum :  ) 
Hangi Essence urunlerinden bahsedecegime gelirsek,bazilarini Turkiye de bulabileceginiz hatta satin aldiginiz ama bazilarinin da gelip gelmeyecegi bile belli olmayan aslinda gelmesi sart olan urunler..
Youtubedaki kanalimi takip edenleriniz varsa urunleri coktaaaan gormustur :  ) Urunlerin swatchlarini kanli canli izlemek ve fiyatlarini ogrenmek isterseniz asagi birakacagim linkten baglanabilirsiniz…Bu urunleri burada paylasmamin sebebi,denedigim urunler hakkindan size fikirlerimi aktarmam.
Goz urunleriyle basliyorum

Sadece tasarimiyla 3 boyutlu olmakla birlikte cok cok begendigimi soyleyemeyecegim.Hem surumu ve dagitmasi zor hem de kalici degil.Yani goruntu var islev yok…
IMG_4597IMG_4598IMG_4599

Kabul ediyorum,Essence in farlari dokulme yapiyor ama bana lutfen dokulme yapmayan 13 tl ye bulabileceginiz,pigmentasyonu yuksek 6 li far paleti soyleyin..Yok! Eger uygun fiyatli bir palet ariyorsaniz Essence a muhakkak ugrayin.Renkleri gercekten muhtesem…Yaz-kis kullanabileceginiz renklere sahip..
IMG_4588IMG_4589

Turkiye ye ne zaman gelir bilmiyorum..Essence “Hello Autumn” isimli bir koleksiyon cikardi ve tek kelimeyle bayildim.Bu koleksiyon iki farkli far paleti sunuyor.Bir tanesi,sadece altin-kahve tonlarindan olusuyor.Ismi “Walk in the park”.Digeri ise,Yesil tonlarinin agirlikta oldugu ve icinde bir tane kahve far olan “Keep calm &go for a walk”.Farlar gercekten cok cok yumusak ve dagitmasi cok kolay…Renklerini guzel veriyorlar..Her zaman ki gibi dokulme yapiyorlar..Tek dezavantaji da bu bence..Bu yuzden dokulme ihtimali olan farlariniz varsa,once goz makyajinizi yapin sonra ten makyajiniza gecin.Boylece yuzunuze dusenleri temizlemekle ugrasmazsiniz..
IMG_4586IMG_4587
IMG_4582IMG_4584

I Love extreme maskaranin fircasini her ne kadar Maybelline the rocket in fircasina benzetsem de performanslari bence ayni degil.Gunluk bir maskara olarak ihtiyaci karsilayan ve pahali olmayan bir maskara arayisiniz varsa ve fazlasini aramiyorsaniz aradiginiz maskara bu olabilir.
IMG_4564IMG_4568

Kendimi Maybelline The rocket a ihanet ediyormus gibi hissediyormus gibi hissediyorum..Cunku bu maskaraya bayildim.En son Gratis indiriminde raflarda gordugum bu maskarayi gordugunuz yerde alin derim! Gercekten cok cok iyi uzatiyor,tek tek ayiriyor ve muthis bir dolgunluk veriyor…Kivrimli fircasi sayesinde alt kirpiklerinize de son derece kolay uygulayabiliyorsunuz.Essence in bu kadar iyi bir maskarasi olacagini hic dusunmezdim.
IMG_4569IMG_4570

Bu kadar kalin uclu bir goz kalemi almamin sebebi ,goz kalemi olarak kullanmaktan cok,goz kapagima baz olarak kullanmak Winking smile Bence benzerlerinden hic bir farki yok.Tek farki daha ucuz olmasi olabilir..
IMG_4594IMG_4595

Kas maskarasini tanimayan yoktur herhalde Smile Ben yeni tanistim.Kiko nun maskarasini kullaniyordum ama bittikten sonra tekrar Kiko alacagimi sanmiyorum.Essence in ki islak bir his vermiyor,iyi sabitliyor ve varligini hissettirmiyor.Yine beni sasirtan bir urun oldu.Ve bir Kiko hayrani olarak itiraf edeyim,Essence in bu kas maskarasi Kiko dan cok cok daha iyi..
IMG_4573

Kas fari,bildigimiz kas fari Smile Aslinda,ben H&m den aldigim kas farimdan o kadar cok memnunum ki baska bir kas farina yan gozle dahi bakmiyorum.Zaten bir sey soyleyeyim mi,kas fari dedigimiz de far.Adi ustunde kas FARI.Dogal kasinizin rengine uygun(eger sacinizi boyatiyorsaniz sacinizla uyumlu)icinde sim olmayan herhangi mat bir far da isinizi gorecektir.Illa ki gidip kas fari satin almaniza gerek yok.Var olan farlarim ve paletlerim icinde kasima uygun bir renk olsaydi,boyle bir arayisa hic girmezdim.Neyse,urunumuze donecek olursak iki tane kas fari.bir tane kas kemiginize surmek uzere aydinlatici ve bir tane de fircasi mevcut.
IMG_4576IMG_4577

Essence tan alinan butun goz urunleri bunlardi.Icinizde mutlaka bu urunleri kullanmis ve hala kullananlar vardir.Ben bir cok urunuyle yeni tanistim ve gec kaldigimi fark ettim.Eger sizde Essence urunlerini ilk defa bu yazi da goruyorsaniz,ilk musait zaman da bir gratis magazasina gidip yakidan incelemenizi tavsiye ederim. Buraya tiklayarak urunlerin swatchlarini izleyebilirsiniz :)
Simdilik benden bu kadar…Kendinize cok cok iyi bakin..Gorusmek uzere.. :)

2 yorum :

  1. Farların renklerine bayıldım. Blogun hayırlı olsun. Bana da beklerim.
    http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil